mandag den 7. april 2014

Stil forandring eller stil inspiration ?

Jeg har leget lidt med ideén om at forandre mit hjem en smule, da jeg savner at kunne mikse rundt med mine ting i forskellige strukturer og farver. Så har hurtigt lige prøvet af flå alt hvad jeg havde i mit skab ud og så starte forfra på en frisk. Blot et forsøg på en slags stil og måske til lidt inspiration for nogle af Jer som læser med. Jeg elsker jo mit Greengate herhjemme, men må indrømme engang imellem har jeg lyst til at kaste det hele "lidt i havet", så at sige.. Ment på den måde at jeg måske syntes at det bliver for ensformigt i perioder KUN at have Greengate fremme og intet andet. Så derfor dette flip idag :)

Har dog ikke lavet hele hytten om herhjemme, men ville bare vise et lille udkast af hvordan det måske også kunne se ud herhjemme.
Hva´siger I ? Går det an ?? Eller er det blot en stil forvirring ;)













Follow on Bloglovin

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Es ist einfach wunderschön!!!!
so lovely!
Hugs Tini

Frk Tilde sagde ...

Hej Tina - Love It. Det er nemlig som jeg selv har det. Kan godt li at det hele ikke er enten eller. Jeg blander med loppefund, gamle sølv-ting og det fransk-inspireret. Nyder at jeg selv kan skabe mit aftryk 😊

Mona sagde ...

Det ble da bare super lekkert <3
Ønsker deg en fortsatt fin dag :-D

Klem Mona

Malms Verden sagde ...

Dejlig inspiration! Jeg kan rigtig godt lide dit mix af tingene!

Unknown sagde ...

Kan kun give dig ret sådan har jeg også haft det :-) Det kan i længden blive for meget. Er vild med når det bliver et miks med andet som du har gjort SUPER SKØNT. Knus Else

Madame Gori sagde ...

Du har fuldkommen ret - greengate er smukt, men man kan også få for meget - det ser rigtig godt ud når du blander med lidt mere råt.

Chuyên trang đi Mỹ sagde ...

Khám phá những di sản nước Mỹ ở San Francisco
Đường Blue Ridge Parway từ Virginia tới Bắc Carolina Mỹ
Đại lộ Danh vọng Hollywood Hoa Kỳ
Du lịch ma ở Hoa Kỳ
Vé máy bay đi Mỹ và những thông tin cần biết
Ve may bay di my hang thuong gia
LGBT Travel Hoa Kỳ, du lịch hot nhất hiện nay
Khám phá Boston – Thành phố giàu nhất nước Mỹ
Du lịch Hoa Kỳ
Khám phá và trải nghiệm Disneyland Hoa Kỳ