tirsdag den 3. december 2013

Jule bordopdækning

Jeg syntes tit jeg mangler inspiration til bordopdækning til jul. Så jeg forsøger mig altid med nogle forskellige bord opdækninger indtil jeg finder den helt rigtige. I år skal vi nemlig holde jul, så jeg ynder at få et smukt veldækket bord. Og mulighederne er jo utallige, det er bare at prøve sig lidt frem og da jeg alligevel vil lave lidt forskellige opstillinger så tænkte jeg, at der måske var andre derude der syntes det er spændende at se og få lidt inspiration til julebordet. Her er mit 1. bud så på hvordan mit julebord skal se ud. Jeg kommer nok til at lave nogle flere indlæg som dette, så hvis du også mangler lidt inspiration, så hæng i og kig ind igen på min blog.















6 kommentarer:

Eva sagde ...

Hej Tina,
Google Oversæt til at hjælpe mig til at fortælle dig hvor meget jeg elsker din blog.
Simpelthen alt hvad du gør ser så magisk. Jeg kunne drukne i dine billeder ... Så smuk!
Jeg ønsker dig en smuk juletiden,
mange hilsner,
Eva

Lulufant sagde ...

Kære Eva. Hvor er det bare sødt af dig at skrive disse smukke ord om min blog. Jeg suger al den positive energi til mig som I så lystigt deler med mig. Jeg ønsker blot at skabe glæde og give inspiration til dem som har lyst til at kigge med, så det gør mig bare så stolt når man kan se at der er nogle som yder godt af mine indlæg.
Mange julehilsner fra mig

Frk Tilde sagde ...

Smukt <3

Unknown sagde ...

J' aime beaucoup cette ambiance de Noël très douce c'est magique !
Toute mon Amitié
Neill

Danne sagde ...

Besøg min oversættelsesside Oversæt

Chuyên trang đi Mỹ sagde ...

Du lịch khá và khám phá Vịnh Don Edwards San Francisco
Du lịch Thủy cung Thái Bình Dương Hoa Kỳ
Giới thiệu lịch sử của Chicago Bean
Mẹo du lịch phía Nam California USA
Các biểu tượng du lịch ở Mỹ
Vé máy bay đi Mỹ 1 chiều
Du lich Cau Brooklyn New York USA
Vé máy bay đi Mỹ và hành trình khám phá Great Smoky
Trải nghiệm công viên Potlatch Totem Park Alaska
Tham quan những bảo tàng nổi tiếng nhất ở Atlanta