torsdag den 19. september 2013

I en god sags tjeneste

Som mange af Jer faste læsere nok ved, maler jeg jo Greengate´serier/ motiver på maleri.
I mange år har det været min drøm at kunne bruge mine kreative evner til noget godt, at støtte et godt formål og gøre en forskel- også selvom den måske kun bliver lille.
Den tid er kommet nu.
Mange har spurgt om jeg ikke sælger mine malerier, hvilket jeg desværre ikke gør.
Meeeen...  Jeg vil rigtig gerne donere mit maleri   LOVEBIRDS  til  *Støt Brysterne* - ellers rettere sagt de penge som jeg håber kommer fra dette søde maleri Lovebirds som jeg har malet tidligere i år. Jeg har selv haft cancer tæt inde på livet, min farmor gik bort af cancer og det samme gjorde min svigermor. Og jeg har en ven som kæmper i øjeblikket. Tror vi alle kender til een som har haft cancer eller selv har haft det og vi alle ved hvilken frygtelig og rædsom sygdom brystkræft er. Bare alene i Danmark rammer den hver 9 kvinde, 3 dør af den om dagen.
Vi kan alle gøre en forskel hvis vi vil...  Og det er så det jeg vil prøve her... Gøre en forskel 
Så dermed har jeg sat mit maleri på auktion og alle de penge som maleriet kommer op på, går ubeskåret til * Støt brysterne * så det er en win win situation for alle- I får mulighed for at få et unik maleri malet af mig og dermed støtter en rigtig god sag.
Auktionen slutter søndag d. 6 okt. kl. 20.00 eller ind til der ikke har været bud i 5 min.
Startprisen er 580 kr. og budforøgelsen ligger på 10 kr. pr. bud.
Så hvis du kunne tænke dig at støtte en god sag, samtidig med at få et smukt maleri med i købet. Så kan du melde dig ind i vores gruppe på Facebook. Gruppen hedder : Gruppen for os der er vilde med Greengate og indretning. Der er auktionen igang og du er velkommen til byde med der, hvis du skulle få lyst, du skal blot sende en anmodning om at komme ind.
I er meget velkommen til at dele/kopiere dette indlæg eller slå det op på Jeres Facebook profil hvis I skulle få lyst, men dette er ikke et krav.
På forhånd mange tak