onsdag den 19. december 2012

Glædelig Jul

Vil bare ønske Jer alle sammen en rigtig Glædelig Jul, samt et lykke og helsebringende Godt Nytår 2013.
Og et stort Velkommen til alle de nye læsere der er kommet til i december måned. Jeg håber at I vil blive glade for at følge min blog.
En speciel TAK til alle Jer som trofast har fuldt mig igennem dette år og tusinde tak for alle Jeres varme kommentarer, som I har skrevet til mig i 2012. Jeg håber at I også er her igen og stadig har lyst til at læse med i det nye år 2013**
Glæder mig til det nye år, jeg vælger at tro og håber på, at der vil ske mange nye spændende dejlige ting. For vi går jo ind i mit lykketal's år nemlig 13, som i *2013* så ønsker at næste år må blive et godt år både for mig og min familie for det trænger vi sådan til, men bestemt også for alle Jer derude og må alle Jeres ønsker blive opfyldt ** med masser af stjernestøv til **

De dejligste julehilsner og nissekrammer og ønsker 
fra mig

Tina












6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig og din familie!
Et rigtig flot juletræ I har jer!

Mullerier sagde ...

Og rigtig glædelig jul til dig og din familie!
Sikke hyggeligt I har det!

Alessandra sagde ...

Wonderful decors!!!I love everything.
Kisses
Alessandra

Fruu Knudsen sagde ...

Hello Tina,

what a nice christmas tree...
I like your home and the decoration - it`s so cosy...

A merry Christmas and the best wishes for health, happiness and prosperity in the New Year

regards, Marita from Germany

Guldloks moster sagde ...

Hej Tina

Også en glædelig jul til dig og din familie, håber den bliver fantastisk :-)

Hvor er det et fint juletræ og hvor ser det bare hyggeligt ud hjemme hos jer.

Mange juleknus fra Lotte

Home sweet home sagde ...

Nydelig juletre og flotte bilder du viser:)

Merethe