tirsdag den 26. juni 2012

Tøse ophold på Bella Sky Hotel

Det er nemlig lige der, jeg har været i weekenden sammen med 4 andre dejlige tøser. Vi boede på Bella Donna salen på 17 sal ( en etage KUN for kvinder ) wooppp wuuppp !!!   ;D)))
Vi startede med at tage op i toppen på sky Bar'en på 23 etage og der fik vi os en kop lækker kakao. Derefter skulle vi spise aftensmad og vi skulle have Sushi  ( min aller første gang))) Så jeg var meget spændt på hvordan det smagte. Så vi tog ind til Stick'n'Sushi i Valby og jeg kan fortælle Jer så meget, at jeg er - VILD med Sushi !!! Mums, nøj hvor det bare smagte godt og bagefter fik jeg den bedste dessert EVER!!! Bare desserten var hele besøget værd. Virkelig et sted jeg kan anbefale..
Da vi havde spist os tykke og fede, gik turen videre til Frederiksberg Have, hvor der var gjort klar til Sankt Hans aften med bål, musik og det hele. Da vi kom derind sang Alberte Winding - Tju bang chokolademand :) Så hygsomt :)
Da vi kom "hjem" til Bella Sky, var vi igen et smut oppe i Sky Bar'en og fik en soda/drinks. Da kl. var over 23 gik vi så småt ned til hver vores værelser. Søndag spiste vi en kæmpe lækker brunch på  hotellet, jeg spiste så meget at jeg dårligt kunne få luft bagefter  :) Spiste vist lidt for meget..... Nå, men bagefter måtte vi jo røre os lidt, så vi var 3 der gik ned i Spa badet, hvor der var 2 MEGET varme varmtvandsbassiner og et med iskoldt vand ( ment helt bogstavligt ), for der faldt isterninger ned fra luftet og ned i vandet.. Uhhhh... noget af en kold fornøjelse. Men nu ser jeg også 10 år yngre ud  hø hø... Efter det varme og kolde gys, var det tid til at vende snuden hjemad igen. Det har været en fantastisk weekend, med lækkert ophold, godt mad, masser af grin og så har det været med de bedste og sødeste mennesker jeg kender :) Så alt i alt en top hyggelig tøsetur :)

Lidt billeder og musik skal I lige have med på vejen, fra mit super lækre ophold.
I kan høre Alberte synge - Tju bank ckokolademand her ved at trykke på linket  :)
http://www.youtube.com/watch?v=Fv8LLIrInxE






































Håber også at I har haft en dejlig Sankt Hans aften, samt weekend :)


3 kommentarer:

angie sagde ...

wooow, ein tolles hotel!!! und schöne bilder!!! alles liebe, angie

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Wauuhh... Hvor er det flot.
Sikken en lækker weekend med så meget luksus, det gør man alt for sjældent...

Elsker Alberte og alle hendes sange, så der ville jeg godt have været med:-)

Lækker lækker mad, man bliver jo helt sulten:-)

Super flotte billeder du har taget.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Tina sagde ...

Hej Tina,

hvor ser det lækkert ud, hyggeligt med tøseweekend. Det giver bare noget energi. Selvom vi selvfølgelig elsker vores poder, så er det virkelig skønt at komme afsted, uden at der nogle den kalder mooooar...

Uhm skønt med Sushi, elsker det...

Rigtig god dag!

Knus Tina