mandag den 11. juni 2012

Lyseblå.....

Var gårdagens farve på ting, som jeg kom hjem med fra loppemarkedet. Det var egentlig ikke noget jeg havde planlagt, men sådan blev det altså.
Jeg var så heldig at få fat i en Weber Smokey Joe grill i den flotteste turkis/lyseblå farve til kun 45 kr. Wahoooooo  :)  Så så man lige en glad mig. Den var godt nok møg beskidt og der var stadig lidt kulrester tilbage, men va'..... Det kom hurtigt af med en grøn svamp og en del opvaskemiddel :)
Og nu står den bare så flot og ser sprit ny ud. Jeg glæder mig sådan, til vi skal afprøve den en varm sommerdag. En Maileg sukker dåse samt en Ib Laursen kande kom også med mig hjem.

For Jer som har en Facebook profil og er VILD med Greengate, så har Susi med bloggen - Velkommen hos indretning med farver oprettet en Greengate Fangruppe, hvor vi alle glade Greengate tosset mennesker kan " mødes", bytte og sælge Greengate og komme med flotte Greengate billeder og tips. Så hvis du ikke allerede har meldt dig ind, så skynd dig og gør det, så du ikke gør glip af et godt køb. Jeg HAR fået meldt mig ind og har netop idag modtaget pakken med et flot Greengate tæppe, samt 6 melamin krus som jeg har købt igennem Facebook's Greengate Fangruppe. Det er tæppet og melamin kopperne som I ser på billederne...
Men hver hurtig på tasterne, for tingene bliver hurtigt solgt, godt for både sælger og køber  ;D))
























Disse søde Maileg dukker + bog og 2 Greengate hjemmelavet blomster, var jeg så heldig at få med i pakken.
Tusinde mange tak Susi, for den søde og vildt lækre overraskelse der var med. Der kommer snart også 1 i din retning..  






8 kommentarer:

Tina sagde ...

Hej Tina,

hvor er du heldig, både at finde den søde grill men også at modtage en overraskelse fra Susi!

Tillykke tillykke!!!

Flotte billeder!

Knus Tina

Lulufant sagde ...

Hej Tina..

Ja, jeg var også noget mundlam da jeg så hvad pakken ellers indeholdte foruden de købte ting fra FB's- GG Fangruppen ;)
Jeg blev dejligt overrasket, så håber at jeg så kan gengælde glæden :)
Ja, jeg var godt nok også vild da jeg så den grill, den ligger helt op på 650 kr. hvis den ikke er på tilbud. Kan du så se ideen med,at gå på loppemarkeder?? Det er det rene guldmarked!!! :D))
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

For pokker hvor du heldig med den grill, det da helt vildt...
Jeg har den i den grønne og måtte betale 500 kr for den dengang.

Det var da så lidt med den lille overraskelse, håber du kan bruge det.

Super søde billeder.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Igen

Glemte lige at sige Tak fordi du henviser til Greengate Gruppen, håber der er rigtig mange der har lyst til at være med:-)

Knus Susi

Anette sagde ...

Hej Tina.
Lyseblå er din overskrift.
Jeg er helt vild med den farve pt, ja ved ikke lige hvad der sker med mig, men har faktisk lige købt nyt lyseblåt til kolonihaven.
Det er da et helt KUP med den grill.
Du er super god til at finde alle de "lopper".
Og det er vildt hyggeligt med den Greengate gruppe på facebook. Hvad skal vi lige med dba, når vi har den????
God aften til dig og dine
Knus Anette

Loppe sagde ...

Orv nogle fine fund...

Sukkerdåsen har jeg også..
( den er på min blog-forside )

... og hvor er du heldig for tiden

Bare send flere billeder...*SMIL*

Kh
Loppe

Sisse sagde ...

Skønne billeder og skønne ting du har fået købt NU skal vi bare ha noget sommer så i kan komme ud at nyde det med den skønne Grill du fandt i søndags

Knus Og skøn dag Tina

Sisse

Lulufant sagde ...

Hej Susi :)
Ja, jeg tror også at jeg var meget heldig med den grill. Der er ihvertfald sparret en masse penge.
Er du vimmer jeg kunne bruge det, de små dukker er allerede ude i ungernes nye legehjørne som jeg lige har lavet.. Og skulle hilse og sige at ungerne var nærmest op af toppes og dem ;)
Og det var da så lidt, håber at der er mange der så har lyst til at være med..

Hej Anette :)
ja, det er slet ikke så dårlig en farve,, bare vent.,,,,, Du bliver lige så afhængig af den lyseblå som du er med den lyserøde..
Ja, det er lige så hurtig at kigge inde på gruppen ;)

Hej Loppe :)
Ja, den er skøn den lille sukker dåse fra Maileg. Den kan nemlig bruges til mange stilarter :)
Jeg tror bare at jeg har været der på det rigtige tidspunkt på det rigtige sted med de loppefund :)

Hej Sisse :)
Ja, det kunne nu være lækkert med lidt varme,, Så sommer bare kom an :D)) Nu må jeg jo så bare vente med at prøve at se om den er lige så god til at grille, som den er flot!! Det er min første Weber nemlig. Så jeg er lidt spændt :)

Ha' en dejlig dag alle sammen.

Knus Tina