søndag den 4. marts 2012

Hjemmelavet Cath Kidston påskeæg

Jeg er så småt begyndt at komme i forårs humør, med alt den dejlige sol vi har fået på det sidste. Påsken er også snart lige om hjørnet, så jeg tænkte at jeg hellere måtte komme i gang med årets påskepynt anno 2012.
Jeg har lavet disse Cath Kidston påskeæg af papæg fra Panduro, de er på tilbud 3 stk. for 29 kr. og så har jeg limet en Cath Kidston serviet på med decoupagelim. Hertil har jeg brugt 3 forskellige slags Cath Kidston servietter.
Servietter med Cath Kidston er ikke helt nemt at finde her på disse kanter, men jeg har været heldig at finde nogle i Handelskompagniet Notre Dame og i en af mine farvorit butikker Butik Chador som begge ligger i København.
Disse påskeæg kan jo nemt laves med andre serivetter, lige efter ens egen smag. De er hyggelige og nemme at lave og koster ikke alverdens. Og så kan de jo nemt også bruges ude for sæsonen, feks. på badeværelset med små nipseting i. Det ser rigtig hyggeligt ud.
En af de næste par dage, vil jeg vise Jer mine hjemmelavet påskeæg med servietter fra Maileg, så kig ind igen, hvis I har lyst til at se mere...


























9 kommentarer:

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Hej Tina Hvor er de bare fine,håber lille manden er blevet frisk igen .Knus Else

Unknown sagde ...

Smukke æg , meget lykkedes dig , jeg elsker decoupage ! Michaela

Sisse sagde ...

Godmorgen Tina,

Rigtige Søde Æg du har lavet dig dig der,Skal de op at hænge på en gren eller skal de bare ligge i skåle på bordet

ha en dejlig dag knus
Sisse

Lulufant sagde ...

Tak Else :)
Nej, han har ik fået det bedre. Elias brækker sig også nu, indtil videre er det 12 gange på 1½ time. Han er total udmattet og har selv ligget sig op i sin egen seng. :((

Tusinde tak Michaela. Ja, det er også rigtig hyggeligt at lave decoupage, man kan lave så mange flotte ting. :)

Go' morgen Sisse :)
Tak, ajjjj jeg ved ikke lige og de skal hænge op på en snor, tror faktisk at de er for store til det, måske de små kan det lade sig gøre med. Ellers skal de bare ligge rundt omkring og pynte. Der skal jo snart pyntes op her i huset med påsketing og forårsting.
Og tak i lige måde du /I må bestemt også ha' en dejlig dag.

Knus Tina

Birgitte med Annekset sagde ...

Hvor er de fine Tina. Tak for tippet omkring servietter. :-)
Kram Birgitte

Loppe sagde ...

Hej Tina

Du har da vist reddet min dag

Sidde/ligger i min sofa med ondt i halsen... øv
og kom så lige ind til dig...

ALT for længe siden jeg var her sidst, så nu følger jeg dig !!

Glemmer aldrig da du malede GreenGate-kasser... WAUW

Du opfylder alle mine drømme om pasteller og pynt... og det aldrig-forsvundne Barbie/prinsesse-gen..

SKØN BLOG !!!

Ville ønske jeg kunne gi´ dig en award-fri award

Men sender dig et KNUS ¨.♥.¨

Kh
Loppe

Pssssst... kig ind... har en lille GiveAway ... men måske er det kke noget for dig..
Pyt
Du skal være velkommen!


Ps.Super fine æg !

Solvejfire sagde ...

Super skønne æg du har fået lavet, kunne være jeg skule lave nogle inden længe :)
God aften jeanett

Lulufant sagde ...

Tak Birgitte :)

Thi hi Loppe :) Det var skisme pænt skrevet af dig. Du er mere ind velkommen tilbage. Sådan en award- fri award lyder sejt ;D)))Du må have rigtig god bedring med halsen.Og jeg tager imod dit knus :)

Tak Jeanett... Du må komme igang med at lave påskepynt inden det er for sent.

Knus fra mig
Tina

Butik ChaDor sagde ...

Hej Tina :O) De er super fine dine påskeæg - Håber at jeg får tid til at være lidt kreativ selv. Hyggeligt at se dig i Butikken i lørdags.
Ha det godt til vi ses igen
Knuss Charlotte
Butik Chador