fredag den 23. december 2011

Glædelig Jul

Nu er julelyset næsten brændt helt ned og inden det når til nr. 24, vil jeg gerne nå at ønske Jer alle sammen en rigtig glædelig og fortryllende jul samt et helse- og lykkebringende godt nytår.
Jeg vil også gerne sige tusinde tak for alle Jeres søde kommentarer, som I har lagt til mig igennem hele året. Det har bare været så dejligt at se, at der er kommet så mange til, som der har lyst til at kigge forbi min blog.
Så velkommen til mine nye læsere...  Jeg håber både at nye som gamle læsere, at vi ses igen i det nye år 2012.










8 kommentarer:

Anne O sagde ...

Dejligt at følge dig - du er bare så dygtigt. Rigtig glædelig jul til dig og familien. Håber at se dig til marts. Knus Anne

Petitflora sagde ...

jEG STEMMER MED aNNE, DET ER VIRKELIG EN FORNØJELSE AT FØLGE DIN BLOG, DET ER UTROLIGT HVAD DU KAN lave...
Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul

Knus Anja

Moster-Mette sagde ...

Også en dejlig jul til dig samt et godt nytår. Glæder mig til at se de nye spændende ting du finder på i det nye år.

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Hejsa søde Tina....Du og familien skal bestemt have den største julehilsen om en glædelig jul samt et lykkebringende Nytår.Jeg ser fremtil et nytår år med mange flere dejlige timer sammen med dig og takker for dit venskab som jeg glæder mig over hver dag.En ven som dig hænger ikke på træerne og skal behandles med respekt:-)Stort knus Else

Anna sagde ...

____________ __>_<_
_____________Ѽ.\/ Ѽ
___________;->( ɕѼ Ҩ .
___________@.♥ '(█) ♥ *$
________Ѽ "( ()♥t (Ѽ)o*♥*
_______(█),-♥.-Ѽ _Q@,0 ɕ(█)
____________>o*oѼ @.<
_________o`-.♥.-@""-Q '♥~@'
______♥.'`Ѽ ♥ *Ѽ ɕҨ ‘♥ @`-.)
____Ѽ o (█). @* '-@Ѽ ’Q.*(█)’Ѽ
__________Ѽ -♥-'Ѽ ♥._ Ѽ
_______@.♥ '*Q ♥ *(█), @.♥ '*
___.♥' @ _ ɕ♥ _.-'~♥-. @ ´(♥)`-*.o
__.(█)* ♥ ..-' (Ѽ) o *.(Ѽ) 0 *(█)`)
_________(Ѽ ) '-._♥__(Ѽ)@
____;--♥' ♥Ҩ 0‘(Ѽ) Q o *♥ * Ѽ ♥
___ * (Ѽ)._♥__* .Q.~ ♥- ♥Ҩ. 0 () Q ♥*'.
_(█)* ♥ *‘ o * ♥ _(█)Q~ ♥Ҩ __Ѽ♥__(█)
_____________▓▓▓▓▓___________
__________▓▓▓▓▓▓▓▓▓____

Zdrowych spokojny świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Karianne Vikse sagde ...

Hei på du.
Går ikkje an å ikkje smile når jeg er inne på bloggen din. Den har så mye glede., selv for meg som ligger i sykesengen på 6 dag og syns synd på meg selv.

Godjul og godt nyttår fra Karianne

Lulufant sagde ...

Tusinde tak alle sammen for Jeres julehilsner, det var sødt af Jer.
Håber at I alle har haft en dejlig jul, nu venter nytår forud. Så godt nytår til Jer og vi ses i det nye år.
Knus Tina

Dziękujemy Anna. Musisz mieć także Szczęśliwego Nowego Roku.
Gdzie jest miło, że drzewa dokonane dzięki.
Hugs Tina

Lulufant sagde ...

Øv altså Karianne :/
Det lyder bestemt ikke sjovt for dig at ligge på hospitalet, håber at du snart kommer ovenpå igen, så du kan fejre nytår med din familie.
Og tak for din kommentar ;D))

Knus Tina