søndag den 11. december 2011

1 2 3 4 .....Kommode med tal

Jeg har været så heldig at finde denne skønne kommode til storskrald i vores nabolag. Den var drivvåd og regnen silede ned over den. Alle skufferne var taget ud af kommoden og stod ved siden af. Men det skulle da ikke holde mig tilbage. Den var godt slidt, med  tusch og malings rester på rundt omkring.
Men, den kom med hjem får at tørre og derefter malede jeg den 3 gange med hvid træmaling. Jeg har sat hvide porcelæns knopper på i tallet 1  2  3 og 4. Det syntes jeg giver lidt liv til kommoden og så er det også bare så meget nemmere, når jeg siger til ungerne at tingen de leder efter ligger i nr. 2 eller en af de andre tal skuffer  :)
Tal porcelæns knopperne er købt i Tiger forretningen for 30 .- kr. for 4 stk. Så den har kun kostet mig 60.- kr. at få til, at se sådan ud.. FANTASTISK ik!!
Jeg er selv blevet rigtig vild med den, syntes lige at den passede perfekt ud til vores lille gang. Hylden over kommoden har jeg købt for nogle mdr. siden i Lidl til 40 .- kr. Den var træfarvet før, så den har også fået et lag hvid maling.
Jeg elsker bare når man kan forny sit hjem for ingen penge..




















5 kommentarer:

Maj-Britt Johansen sagde ...

hej Skønne Tina
super fin kommode,har selv et projekt igang med en kommode ,den er malet 2 gange med hvid ,men 2 af skufferne skal have andre farver jeg har købt lyserød og lyseblå,jeg havde også tænkt at male dem nede i skuffen,håber det bliver pænt skal nok lægge et billed ind på min blog,ha' en god søndag jeg er på arbejde i butikken ,men det er også hyggeligt mange knus Maj-Britt

Connys Cottage sagde ...

Hello,

your Comode is very cut.Great with the tal.


Greatingss end you Conny

angie sagde ...

brystet er blevet et mesterværk! der skal betales meget handy på min Buffett har betalt for! er de lyserøde og hvide strikkede strømper, beboet af mus, selv strikke? deres udsmykning er sukker-sød! Jeg elsker alle de bløde legetøj og musene i cigarkasse! Jeg tror, ​​jeg er nødt til at købe endnu! Jeg har absolut brug for en guld-ass! Mange hilsner, Angie

die kommode ist ein meisterwerk geworden!!! die zahlen sind sehr praktisch, auf meinem buffett sind auch zahlen! sind die rosa-weiß strickstrümpfe, in denen die mäuse wohnen, selbst gestrickt? ihre dekoration ist zuckersüß!!! ich liebe all die stofftiere und die mäuse in der zigarrenkiste!!! ich glaube, die muß ich auch noch kaufen!!! ich brauche unbedingt einen goldesel!!! viele grüße, angie

Lulufant sagde ...

Tak Maj-Britt,, Den vil jeg glæde mig til at se. Det ser også flot ud når man maler nede i skuffen. Specielt hvis man skal bruge den som udstilling med noget i. Skal du bruge den i din forretning??
Knus Tina

Thank you Conny. I'm also really happy with it. I think that it gives it the last wow effeckt.
Hugs from Tina

Tak Angie. Nej, jeg har ikke strukket dem selv, ( kan nemlig ikke) Sokkerne er købt i Netto for ca, 2 måneder siden. Og cigaræsken har jeg selv lavet. Men den kan man også købe i original udgave hos Maileg.
Knus Tina

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
Nej jeg regner med at den skal stå hjemme hos mig selv,undskyld jeg ikke svarer hurtigere men jeg har fået ny browser og kunne ikke finde ud af maskinen,har lige i dag fundet ud af hvordan jeg kunne redigere min egen blog :)o( mange hyggelige jule hilsner til dig og din familie,i hygger kan jeg forstå med julemanden og alt. Jeg kan huske da min søn var lille ( 28 i dag)han troede på julemanden meget langt oppe i alderen indtil nogle i klassen sagde at han ikke eksisteret, øv det er så ærgeligt,for det er så dejligt at tro på ham. knus Maj-Britt