torsdag den 29. september 2011

No. 13

For et stykke tid siden købte jeg en lille trækasse, den har nu fået en gang lyseblå maling og der er blevet skrevet No. 13 på.
Tallet 13 er mit lykketal, derfor syntes jeg at det var passende at netop det tal kom på. Jeg er født d. 13 febuar og mange, faktisk rigtigt mange ting som betyder meget for mig, har enten 13 tallet i sig ellers er det sket på d. 13.
Lidt sjovt og pudsigt som tal kan forfølge een igennem ens liv. Derfor var det jo også oplagt at skrive 13 på kassen  :)

Trækassen bruger jeg nu til min stofsaks og mine nålepuder.









Trækassen som den så ud før:

Har du også et tal som "for"følger dig??



5 kommentarer:

Solvejfire sagde ...

Hvor den blevet sød :) sjovt som sådan en neutral og lidt " kedelig" kasse bliver noget helt andet med lidt maling og et tal. Hvad hedder den lyseblå farve og hvor køber du den ?

Lulufant sagde ...

Tak Solvejfire :)

Det er en jeg selv har blandet, da jeg ikke havde mere tilbage af den lyseblå farvetester som jeg plejer at bruge. Farvetesteren er købt i Silvan og dem plejer jeg at bruge og så lakere dem bagefter så farven holder. Jeg ved desværre ikke om det her er den helt rigtige farvekode, da der er kommet maling over låget, så forhør dig lige om denne kode er den lyseblå farve: S. 0520-B. Håber at det er den rigtige jeg har givet dig. Det er ihvertfald det eneste nr. som jeg kan se..

Knus Tina

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina :) hvor er den dog fin ,og god ide med et lykketal det giver lige prikken over i'et, sød kasse ,sådan en kan man altid bruge f.eks til kuglepenne så de ikke ligger og flyder på bordet knus Maj-Britt

Anonym sagde ...

Den er da bare blevet super flot Tina ja der er ikke grænser for hvad engang maling kan gøre og prikken over iet er da den lille skrift :-)Kram Else

Solvejfire sagde ...

Tusind tak skal du have :) jeg må afsted, så jeg kan få malet lidt lyseblåt :) god dag