mandag den 25. juli 2011

Musen på ærten

Prinsessen ...... Musen på ærten.
Som tidligere skrevet i dagens indlæg, vil jeg vise Jer, hvad jeg skal bruge min lille nymalet lyseblå seng til.
Til min Mailleg mus selvfølgelig  :)
Jeg ved, at man kan få Mailegs " prinsessen på ærten ", så det tænkte jeg, at sådan en seng med mange dyner skulle mine ynglings mus da også have.... Så jeg har syet nogle dyner og lagt en lille hæklet lyseblå - ikke grøn ært under dynerne.
Ser det ikke bare rigtig sødt og hygsomt ud??







3 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Diana`s sagde ...

hej Tina ..det var dog den sødeste ide`
hvor er de kære..godt tænkt
Hej fra Diana

Anonym sagde ...

Super Tina...Hvor er de da bare kær som de sidder der i deres nye seng.svar på dit spørgsmål de koster 20 kr stk og det må siges at være lidt tosset for indholdet er jo det samme kun flasken har fået et smart design.Men nu har pigerne prøvet det og de blev drukket idag i kolonihaven :-)
Kram og mange sommer hilsner Else