lørdag den 25. juni 2011

Tevarmer i Cath Kidston stof

Igår søgte jeg lidt på Cath Kidston, da jeg syntes, at også hun laver nogle lækre ting ligesom Greengate. Da så jeg til min store overraskelse, en note bog, med præcis det stof som jeg havde i min stof gemmer. Jeg anede overhovede ikke, at jeg havde hendes stof på lager :) Nu kan jeg jo så bare ikke huske, hvor jeg har købt Cath Kidston stoffet fra..... Typisk mig  :/
Men jeg har kreeret denne tevarmer i stoffet, og den passer perfekt til min Marie Pale Blue tekande fra Greengate. (Det er bare så ærgeligt at man ikke kan få det stel mere, jeg er så vild med det).
Men nu kan jeg så sy lidt tilbehør til stellet i dette fine stof istedet..









 

Knus Tina

6 kommentarer:

angie sagde ...

hallo, wo kann man diese hübsche teekanne kaufen?
ihre deko ist wunderschön!!! viele grüße aus deutschland

Unknown sagde ...

Tænk at have Cath Kidston stof til at ligge i gemmerne og ikke vide det. Det er blevet til en rigtig fin tehætte.

Maibrit sagde ...

Hejsa, Jeg har købt det sammen stof til ingen penge i stof og stil, Herning. De har mere på lager. Jeg syntes det er så skønt og kan bruges til mange til. Knus Maibrit

Lulufant sagde ...

Til Maibrit
Tak :) .. Ej, hvor godt du sagde det, der har jeg nemlig ikke tjekket i Stof & Stil forretningen, kun over internettet for at se om det var i deres katalog.. ( Kunne bare ikke finde det ).Men, jeg tænkte nok at det kun kunne stamme derfra. For nu har jeg nemlig både været i Stof2000, den lokale syforretning og Panduro.
Godt, at du lige vidste det, for så skal jeg da afsted igen til Roskilde..

Til Stricksonne.
Man kan desværre ikke købe denne tekande fra Greengate mere, men du kan se den i deres katalog fra 2007, hvis du google det. Måske du kan være heldig at finde noget i Tyskland alligevel.

Til Camilla
Ja, det er lidt vildt ik. Anede bare ikke at man kunne få det her hjemme, og så oven i købet fra Stof & Stil. :P)
I må alle ha' en dejlig lørdag aften.
Knus Tina

angie sagde ...

danke für die antwort!!!

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wrfdh

hier ist der katalog!!! vielleicht findet man bei ebay einmal etwas aus der kollektion!!! viele grüße

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.